The Value of Nature
Eco Sierra Gorda Biosphere Reserve - Hybrid - www.carbonneutralplanet.org
Natural capital belongs to the countries and natural deficit is a by-product of the rich ones. It is the Global South who own and work the last healthy, high biodiversity areas that sustain life on Earth, they should be sacred. There is an alternative voluntary way to reduce CO2 involving rural South communities in high biodiversity areas and to share the burden of caring for Nature's values: wildlife, water, fresh air, climate regulation, carbon dioxide capture, landscape management, recreation services, and peace of mind. Help us transfer this know-how, recognize the people who maintain our Biosphere.
-
Tom commented
Pati, you are an inspiration
-
JOSE MARIA ALTAMIRANO ROCHA commented
EN APOYO A LA SIERRA GORDA
-
Mauricio Aguilar Torres commented
Increible labor del Grupo Sierra Gorda!! Todo mi apoyo!!
-
Gaston Santos commented
Fuerte reconocimiento al gran trabajo del Grupo Sierra Gorda para mantener y recuperar la calidad de vida del planeta.
-
Carlos Alvarado Charur commented
Apoyo al 100 a Sierra Gorda !!
-
Luis Adrián García Aguado commented
Con la cooperación de todos, lograremos nuestros objetivos!
-
Antonio commented
Todos mis votos por Sierra Gorda
-
Norma commented
Todo mi apoyo y los votos que sean necesarios para Sierra Gorda
-
Musetta Perezarce commented
To life!
-
carlos ramon carballo mondaca commented
el esfuerzo que Sierra Gorda es extraordiario y merece todo el apoyo, porque estan conservando la biodiversidad por el camino mas rapido la capacitación... todos mis votos para Sierra Gorda
-
Alfonso Robledo commented
Todo mi apoyo al Grupo Sierra Gorda.
-
Francisco Valdes commented
All my votes for a project I am very familiar with! Totally worthy of your support!
-
Vilma Ardiles commented
Sierra Gorda really need the pro-bono support of Free Range Studios.
-
Sarabia commented
Todos mis votos por el proyecto Sierra Gorda
-
Serranos commented
Todo el apoyo a los de Sierra Gorda!!!!!!!!
-
Serranos commented
-
Serranos commented
-
minivaca commented
Soluciones verdes al campo es lo que necesitamos los productores y el campo, como los proyectos de Sierra Gorda.
-
minivaca commented
Soluciones verdes al campo es lo que necesitamos los productores y el campo, como los proyectos de Sierra Gorda.
-
minivaca commented